Junior Commercieel Ontwikkelaar – Boelens de Gruyter

Boelens de Gruyter is een landelijk opererende vastgoedontwikkeling-onderneming op het gebied van commercieel vastgoed en woningbouw. Wij werken aan de toekomst van steden door oude gebouwen nieuw leven in te blazen en kwaliteit toe te voegen aan de stad. Boelens de Gruyter is flexibel, transparant en nuchter in combinatie met relevante ervaring en kunde.

Building for humans – Bij ons draait het simpelweg om mensen. Mensen met ideeën, die durven te dromen en kansen zien. Mensen die bouwen, doorzetten en waarmaken wat we samen bedenken. Maar bovenal de mensen die in onze projecten wonen, werken en leven. Voor ons is het gebouw pas het begin en zit zijn waarde in zijn functie, wat erin en omheen gebeurt.

Het hoofdkantoor in Amsterdam Noord heeft spectaculair uitzicht op het IJ en kenmerkt zich door haar creatieve, energierijke en positieve sfeer. Daarnaast hebben we een kantoor in de binnenstad van ’s-Hertogenbosch. De Junior Commercieel Ontwikkelaar zal vanuit het kantoor in Amsterdam werkzaam zijn.

 

Functie-inhoud:

Als Junior Commercieel Ontwikkelaar ben je (samen met je collega’s) primair verantwoordelijk voor het verwerven en initiëren van vastgoedinvesteringen en gedelegeerde ontwikkelopdrachten. De Junior Commercieel Ontwikkelaar ondersteunt alle commerciële activiteiten in de ontwikkelingsprojecten rondom de trajecten van verhuur en verkoop en werkt nauw samen met de afdelingen Commercie, Marketing en Asset Management. Hij/zij is commercieel gedreven en vindt het leuk om een eigen (internationaal) netwerk in de vastgoedmarkt te creëren.

Acquisitieprojecten zijn van initieel contact tot en met contractvorming en levering, de verantwoordelijkheid van de Commerciële afdeling, waarna het project wordt overgedragen aan de afdeling Projectontwikkeling of Asset Management. Dit proces omvat onder andere het initiëren van contact met vastgoedfondsen of makelaars, het maken van een quick scan, het vastleggen van alle correspondentie, het opzetten van exploitatieberekeningen en stichtingskosten (in samenwerking met de afdeling Projectontwikkeling), het maken en uitsturen van een bieding, het aansturen van het due diligence proces inclusief alle adviseurs, het toepassen van de juiste risicoanalyse, het maken van een projectpresentatie, het inwinnen van adviezen, alsmede het begeleiden van de uitwerking van de overeenkomsten.

 

De Junior Commercieel Ontwikkelaar zal in zijn/haar functie meewerken aan de volgende taken:

  • Initiëren en management van het acquisitieproces van (ontwikkel)posities: onderzoeken van locatiemogelijkheden, maken van risicoanalyses, maken van exploitatie-berekeningen, management van het due diligence proces, het uitwerken van de overeenkomsten en het afronden van een zorgvuldige en zuivere transactie;
  • Initiëren en ontwikkelen van relaties met (internationale) makelaars en vastgoed investeringsfondsen;
  • Aanleveren van informatie t.b.v. kwartaalrapportages;
  • Uitbrengen van adviezen, al dan niet schriftelijk en opstellen van rapportages.

 

De Junior Commercieel Ontwikkelaar beschikt over de juiste competenties en is complementair aan het huidige team. Hij/zij heeft een hoge mate van verantwoordelijkheid, is sociaal, empathisch, nauwkeurig, flexibel, proactief, resultaat- en oplossingsgericht.

 

Verder beschikt hij/zij over:

  • Een afgeronde opleiding op HBO- of academisch niveau;
  • 1-3 jaar relevante werkervaring is een pré, geen vereiste;
  • De vaardigheden en het inzicht om met stakeholders en belanghebbenden op verschillende niveaus het gesprek aan te gaan;
  • Hij/zij gaat secuur te werk en is financieel goed onderlegd;
  • Hij/zij is communicatief mondeling en schriftelijk zeer vaardig in zowel Nederlands als in het Engels;
  • Hij/zij is een team-player.
  • Goede kennis van en interesse in commercieel vastgoed en de woningmarkt;
  • Hij/zij is ondernemend, proactief en durft zijn/haar mening op een goede wijze naar voren te brengen;

 

Wij bieden:

  • Een uitdagende baan binnen een gezonde onderneming met een professioneel team van gedreven mensen;
  • Een sociaal en ondernemend bedrijf met een prettige en collegiale informele werksfeer en veel events;
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, initiatieven en ideeën;
  • Een marktconform salaris;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Fulltime dienstverband.

 

Reageren kan per mail via aemilia@boelensdegruyter.nl t.a.v. Aemilia Broekman.

Een case assessment kan onderdeel van de selectie procedure zijn.

 

NB: alleen volledige sollicitaties (motivatiebrief en curriculum vitae incl. pasfoto) worden in behandeling genomen. Wil je meer informatie over de vacature? Neem dan contact op met Aemilia Broekman via 020 630 65 30 of aemilia@boelensdegruyter.nl.